اشتراک گذاری
سیستم AMD گیمینگ Nova Silver V4

سیستم AMD گیمینگ Nova Silver V4 AMD 7000 Gen Nova Silver Computer V4

پردازنده: Ryzen 5 7600X
کارت گرافیک: RTX 4060 Ti
رم: DDR5 32GB 5200MHz
چیپست مادربورد: B650
قاب کیس: MATREXX 50 ARGB

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: NAMD-SV4

سیستم Silver

۶۹,۹۹۰,۰۰۰ تومان
مشخصات فنی کامل این سیستم در تب "مشخصات" قابل مشاهده است.
 
توجه: تمامی قطعات این سیستم امکان تغییر و شخصی سازی دارند. لطفا برای شخصی سازی با پشتیبانی نُوا کامپیوتر در ارتباط باشید.
 
سیستم AMD گیمینگ Nova Silver V4 از پردازنده AMD Ryzen 5 7600X با 6 هسته و 12 رشته بهره می برد که یکی از قدرتمند ترین پردازنده ها برای سیستم های میان رده گیمینگ میباشد و با کارت گرافیک های میان رده رو به بالا به هیچ عنوان ایجاد گلوگاه نخواهد کرد.  این پردازنده در کنار مادربورد با چیپست B650 ترکیبی متناسب ساخته و امکان ارتقا در آینده را نیز برای شما به ارمغان می آورد. همچنین این مادربورد دارای اتصال بی سیم (WIFI) داخلی میباشد. خنک سازی این پردازنده توسط خنک کننده مدل AK620 از برند Deepcool انجام میشود که کاملا از پس خنک نگه داشتن آن در استفاده های سنگین نیز بر می آید و حتی در آینده امکان ارتقا به پردازنده های رده بالا تر بدون نیاز به تعویض خنک کننده (در استفاده صرفا گیمینگ) نیز فراهم میباشد.

این سیستم از کارت گرافیک RTX 4060 Ti محبوب انویدیا با 8 گیگابایت حافظه گرافیکی استفاده می کند و مدل Dual آن از شرکت ASUS برای این سیستم انتخاب شده است که  دوام، کیفیت، خنک سازی و بهبود عملکرد مناسبی را به ارمغان می آورد. نقطه قوت اصلی این کارت گرافیک علاوه بر قدرت پردازشی خالص تا حدودی بالا تر از نسل قبل، پشتیبانی از فناوری DLSS 3 با توان ایجاد فریم (Frame Generation) در بازی ها میباشد که میتواند FPS شما در بازی ها را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.
 

برای این سیستم رم دو کاناله DDR5 مجموعا 32 گیگابایت مدل Corsair Vengeance قرار داده شده که از وظایف کاربری این سیستم و گیمینگ به خوبی بر می آید و در کنار 1 ترابایت اس اس دی M.2 NVME از برند Samsung مدل 980 سرعت بسیار بالایی را به این سیستم می بخشد. پاور 750W از برند Cooler Master با استاندارد GOLD کاملا قابل اطمینان بوده و به خوبی سیستم را برای ارتقا های آینده آماده میکند. قاب کیس فوق العاده و زیبای MATREXX 50 ARGB از برند Deepcool با طراحی به روز و خاص، از جمله مزیت های این سیستم به شمار میرود که از مزایای آن می توان به دوام و کیفیت مناسب، گردش هوای مطلوب و نورپردازی ARGB آن اشاره نمود.
 

در نمودار زیر، عملکرد حدودی این سیستم را در بازی های محبوب در رزولوشن 1440p (2K) و با تنظیمات گرافیکی مختلف مشاهده خواهید کرد:
 
 
پردازنده (CPU) AMD Ryzen 5 7600X
خنک کننده پردازنده DeepCool AK620
کارت گرافیک ASUS Dual GeForce RTX 4060 Ti 8GB
مادربورد ASUS TUF GAMING B650M-PLUS WIFI
رم Corsair Vengeance 32GB 16GBx2 5200MHz CL40 DDR5
SSD / M.2 SAMSUNG 980 1TB
هارد دیسک ------
فن اضافه کیس ------
پاور (منبع تغذیه) Cooler Master MWE Gold 750W Full Modular
قاب کیس DeepCool MATREXX 50 ARGB
اتصال بی سیم (WiFi) دارد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها