چرا نوا کامپیوتر

خدماتی که نُوا کامپیوتر را از سایر فروشگاه‌های اینترنتی متمایز می‌کند:
 
1- سه ماه گارانتی سیستم های اسمبل شده: در صورتی که سیستم اسمبل شده خود را به صورت کامل از نُوا کامپیوتر خریداری کنید ، سه ماه ضمانت و گارانتی تعویض قطعات آن برای شما منظور می‌گردد.
 
2- اسمبل حرفه‌ای سیستم ها: اسمبل و کابل منیج حرفه‌ای نه تنها باعث زیبایی، بهبود گردش هوا و خنک ماندن قطعات می شود بلکه امکان بروز مشکلات ناشی از اسمبل اشتباه را در طولانی مدت به حد اقل می رساند.
 
3- استفاده از قطعات با گارانتی های اصلی: نُوا کامپیوتر متعهد می شود قطعات سیستم های اسمبل شده خود را تنها از گارانتی های اصلی تهیه کرده و در صورت پی بردن به معیوب بودن قطعه مذکور در زمان اسمبل، قبل از ارسال به مشتری آن را با قطعه سالم تعویض کند.
 
4- مشاورۀ حرفه‌ای : مهمترین مسئله در هنگام خرید سیستم و یا قطعات، خرید هوشمندانه و بهینه است. مشاوران تخصصی نُوا کامپیوتر با راهنمایی شما قبل از خرید، شما را در انتخاب قطعات و به طور کلی مناسب ترین سیستم ممکن با توجه به بودجه و کاربری شما راهنمایی می کنند.
 
5- پشتیبانی 24 ساعته: تیم فنی نُوا کامپیوتر به دلیل راحتی استفاده مشتریان، به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما راجع به سیستم ها، قطعات و کالا های خریداری شده شما خواهند بود.
 
6- آنباکسینگ، بررسی و قطعات: کالا ها و قطعات روز دنیا همواره در بخش تولید محتوای نُوا کامپیوتر آنباکس و بررسی شده و از طریق شبکه های اجتماعی ما منتشر می شوند تا راهنمای خرید بهتر مشتریان عزیز باشند.
 
7- تیم نُوا کامپیوتر به دلیل راحتی بیشتر مشتریان عزیز، امکان نصب بازی های کامپیوتری را بر روی سیستم های خریداری شده میسر نموده است. برای قوانین نصب بازی و لیست بازی های موجود به لینک زیر مراجعه نمایید: